martes, 28 de mayo de 2013

Para os que estando fora, non deixan de sentirse preto da súa terra: Gin ou vodka Nordes

Para quén: Para todos os galegos perdidos polo mundo, que nos boten de menos tanto como nos a eles.
Presuposto: 25 €
Onde comprar: Xenebra Nordés, Vodka Nordés

Nestes días moitos dos nosos amigos e achegados teñen que facer as maletas na búsqueda dun futuro "mellor", mellor pero non por elo máis sinxelo, xa que nunca e prato de gusto estar lonxe da casa.

Para todos eles, os que vemos pouco e os sentimos moito, temos un regalo perfecto: a xenebra e o vodka Nordés. Se trata de dous destilados de primeira categoría elaborados o 100% en Galicia con productos galegos. A xenebra utiliza viño albariño, o que lle da un caracter único e excepcional. O vodka, está feito nada máis e nada menos que con patacas de Xinzo e dalle un sabor que non llo dan unhas patacas calquera.

Ademáis o que mellor expresa o que queremos transmitir con este regalo é a propia imaxe da etiqueta aparece un mapa do mundo e no centro un pequeno punto en cor vermello: Galicia, orixe e destino. Sorprende os teus amigos con este regalo, para que sintan o vento do nordés como si estiveran na casa :)



miércoles, 1 de mayo de 2013

Para los que disfrutan del whisky americano y bourbon: Jack Daniels Gold Medal 1954

Para quién: Para los que les gusta el whisky americano, el bourbon, para ese amigo coleccionista: Jack Daniels Gold Medal 1954
Presupuesto: 42 €
Dónde comprar: Jack Daniels Gold Medal 1954

La destilería Jack Daniels siempre ha inspirado a coleccionistas de todo el mundo, y es que realmente sus botellas de colección son muy bonitas y destilan la magia que emana de Tenessee para el mundo.
El whisky de Jack Daniels no se considera bourbon, ya que el método de destilación cambia ligeramente, sin embargo la gente suele confundirlos. Además de la clásica botella de etiqueta negra, y otras botellas de barriles especiales, Jack Daniels periódicamente saca al mercado botellas de colección. En este caso se trata de una serie de botellas que conmemoran las medallas de oro que ha tenido este whisky a lo largo de la historia. La 1954, la sexta de la serie, que conmemora la medalla de oro de Bruselas, es una botella  preciosa, con una chapa dorada en el medio. Por su diseño y porque Jack Daniels siempre hay que tenerlo en cuenta es un regalo perfecto tanto para coleccionistas como para amateurs del whisky y del bourbon.
En estos momentos está muy bien de precio y al ser una edición limitada pronto no quedarán botellas así que ¡Aprovecha el momento!